CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

GDZIE I KIEDY DOSTARCZANA JEST DIETA?

Dostawy realizowane są na terenie Trójmiasta w dzień poprzedzający rozpoczęcie diety. Czyli jeśli dietę zaczynasz we wtorek, to dieta dojedzie do Ciebie w poniedziałek w godzinach wieczornych tj. miedzy 19 a 23.00. Dowozimy do miast, które są ujęte w zakładce "zamów", ale jeśli nie ma tam Twojej miejscowości - napisz do nas i zobaczymy co da radę zrobić :)

CZY W TRAKCIE TRWANIA ZAMÓWIENIA MOGĘ DOKONYWAĆ ZMIAN?

Jak najbardziej - takie rzeczy jak adres dostawy, czy dni dostawy można zmieniać samodzielnie z poziomu Panelu Klienta. Jeśli jest konieczność zamiany diety na inną - prosimy o kontakt e-mailowy.

JAKĄ DIETĘ WYBRAĆ?

Przed wyborem diety zachęcamy do wyliczenia swojego dziennego zapotrzebowania kalorycznego i wybranie odpowiedniej diety. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta

PUNKTY LOJALNOŚCIOWE I ZNIŻKI

Zachęcamy do korzystania z programu lojalnościowego, zbierania punktów i wymiany ich na zniżki przy kolejnych zamówieniach. Szczegóły programu można znaleźć w Panelu Klienta